18 Eylül 2013 Çarşamba

Maval'a okuma : )

Makyaj malzemeleri ve kozmetik ürünlerini test etmeyi, yeni ürünler keşfetmeyi ve çok aşırıya kaçmamakla birlikte kullanmayı severim. 

Sürmeden asla dışarı çıkmam dediğim şeylerin başında da kırmızı ya da pembe rujum gelir. :) 

Hatta öyle ki senelerdir kısa süreli çıkarıp tekrar yenilediğim ojelerim sayesinde hava almayan tırnaklarım isyan bayrağını çekip ojesiz kaldıklarında acımaya bile başlamışlardı. : )

"Ay ben doğallıktan yanayım" deyip balık gibi gözlerle dışarı çıkan, ruhsara dönmüş suratı ile insanların göz zevkini bozan kadınlara da hemencik çenemi açarım.

Sana doğal olma demiyen yok zaten  sokağa çıkarken Bülent Ersoy makyajı yap diyen de.Ama bi allığını sür be ablacım. Yüzün olmuş bembeyaz. Hıı doğallıktan yanasın da o saçlar niye boya? ya da kaşlar neden keman yayı gibi? diye de sorarlar adama? : ) Muck.

Şimdi gel gelelim benim başlık da kelime oyunu ile giriş yaptığım Mavala ürünlerine. Kendileri ile WTC (world travel chanel) ekranlarında yayınlanan 44 Tabaş Aşk programına katıldığımda, bana hediye ettikleri mini setleri sayesinde tanıştım.

Mavala’nın kurucusu kimyager Madam Madeleine Van Landeghem, kurucusunun isminin baş harflerinden dolayı ismi <Ma va la

Merkezi İsviçre Cenevre'de bulunan Mavala, 2001 yılından beri Türkiye piyasasında. Fakat ben daha yeni tanışma fırsatı buldum ve gayette memnun kaldım.



Gel gelelim bana hediye edilen  kutunun içinde neler var?

Gayet doğal duran suratı tabaka gibi kaplamayan aynı zaman da kalıcı bir kapama etkisine sahip, ıslak ya da kuru olarak kullanılabilen (süngeri ıslatıyorsunuz) Mavala Wet And Dry Powder;


 

 

Cildi yumuşatan,kuruluğu ve pullanmayı önleyen,pütür pütür olmuş eller için hızla etki gösteren günlük bir bakım kremi olan,dirseklere ve dizlere de uygulanabilir.Mavala El Kremi;

 

 

 

 

İçeriğindeki karite yağı, aloe vera ve E vitamini sayesinde dudakları koruyan, nemlendiren, kolayca sürülebilen ve  şahane kokulu, fakat benim rengi dolayısıyla pek sürmeyi tercih etmediğim Mavala 599 Glycıne Ruj;

 

 



Benim genelde sorunlu kaşlarımı boyarken kullandığım, koyu göz makyajı yapmayı tercih ettiğim zamanda kullanıp gayet memnun kaldığım, sürümü gayet kolay, yumuşak, tasarımı çok sevimli minik aynalı kahverengi göz farı;

 

 

 

 

Tasarımları çok tatloş olan, mini mini, kısa süre de kuruyan 202 Music Hall oje,

 

 



295 Mystıc Mavala Oje;



İster rujla birlikte ister tek başına kullanılabilen rengine bayıldığım, kremli dokusu sayesinde sürümü kolay, mat, Koyu Pembe Cyclamen Dudak kalemi;




Pudrasını, göz farını ve dudak kalemini bitirdikden sonra kesinlikle almaya  devam edeceğim.Çok memnun kaldım.


Ve bu incelikli hediyeleri için 44 Tabak Aşk programına ve Mavala'ya teşekkürlerim ile birlikte öpücüklerimi gönderirim. :)
Kapli günler <3




Hiç yorum yok: